Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни амортисьори за 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това предполагам ако някоя съвсем е грохнала и колата стои видимо наклонена на някоя страна ?
    Как стои въпроса ако примерно са еднакво изморени от старост, натоварване и т.н. и има ли нещо в поведението на колата, по което може да се разбере че пружините са за смяна ?
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

    Comment


    • #32
      Аз смених задни пружини защото като седнеше един човек отзад и калника стигаше на нивото на гумата На малко товар клякаше бързо С новите кляка по трудно За височината на купето почти нямаше промяна при смяната на пружините но аз си сложих фланци и сега съм доволен и от височината на купето и от клякането при товар
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Хубаво си направил, тия са и с голямата гаранция!

        Пружините си личат само като погледнеш колата отстрани, изобщо не ти трябва да я палиш дори.
        И аз така знам, моята кола определено не беше клекнала. Дори се наложи да я попретоваря през есента - и с 16-ките, и със 17-ките не е имала проблеми. Т.е. на пружините не им е дошъл редът.
        Ако съм се оправил през почивните дни може да тествам новите "екстри" до Боровец.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Аз не смених пружините, но никой не е алармирал, че са за смяна.
          Смени майстора
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #35
            Така, смених аз предните амортисьори и пружини със Sachs и возията вече е една идея по стегната, но не и твърда. Вече при преминаването през плавни неравности подскачането нагоре надолу е доста по-малко, накланянето в завой също е доста по-малко и вече не толкова дразнещо. С две думи вече позаприлича на кораб а не на лашкашка и подскачаща насам натам лодка.
            Ако ме слуша през лятото на есен може да направя същото упражнение и със задницата
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

            Comment

            Working...
            X